Kantory

Największa sieć kantorów w Polsce

Już od 1999 roku główną domeną naszej działalności jest skup i sprzedaż walut. Od początku naszego istnienia na rynku staraliśmy się zapewnić najwyższą jakość usług - tak, by nasi Klienci mogli korzystać z nich z maksymalną wygodą. Dzięki temu, że zawsze dostosowujemy się do ich potrzeb i bierzemy pod uwagę warunki panujące na lokalnym rynku – dziś stanowimy jedną z najbardziej rozpoznawalnych, stabilnych marek w swojej branży.

Szkolenia

Szkolimy Specjalistów

Wszechstronna wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży daje nam gwarancję odpowiedniej analizy potrzeb uczestników szkoleń. Nasze kursy charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym opartym na wiedzy teoretycznej i na bogatym praktycznym doświadczeniu naszych wykładowców. Są jednocześnie bardzo skuteczne ze względu na bardzo wysokie umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne wykładowców oraz ich znajomość branży i wewnętrznych procedur obowiązująch w firmach i instytucjach, z którymi współpracujemy.

Programy

Wieloletnie doświadczenie w branży

Wdrażane przez nas oprogramowanie zostało stworzone na podstawie wieloletnich doświadczeń działalności związanej z obrotem walut i postępującą ogólną cyfryzacją. Nasze oprogramowanie jest ciągle rozwijane i dostosowywane do aktualnych trendów i wymogów jakie stawia dzisiejsza technologia, oraz na potrzeby związane z ciągłym rozwojem naszej firmy.

Profesjonalna obsługa klienta w kantorze

Cel kursu

Szkolenie skierowane jest do pracowników i właścicieli kantorów wymiany walut. Celem jest zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych kasjerów walutowych. Warsztaty rozwijają umiejętność budowania wizerunku własnego oraz firmy poprzez określone postawy i zachowania, pomagają w wypracowaniu umiejętności identyfikacji potrzeb klienta i uświadamiania ich. Rozwijają umiejętności negocjacyjne oraz ćwiczą zachowania asertywne w sytuacjach trudnych.

    Zagadnienia

    Dzien I

  • Wizerunek firmy. Profesjonalny kasjer walutowy. Rola pierwszego wrażenia
    • Elementy wizerunku – tożsamość firmy
    • Pierwsze wrażenie i zakłócenia w komunikacji
    • Werbalne i niewerbalne elementy wspomagające przekaz
  • Trudny klient – typologia i postępowanie
  • Trudne sytuacje
    • Reklamacje i zastrzeżenia klientów
    • Sposoby postępowania w trudnych sytuacjach
  • Wizerunek firmy. Profesjonalny kasjer walutowy. Rola pierwszego wrażenia


  • Dzien II

  • Pozyskiwanie i utrzymanie klienta.
    • Preferencje cenowe i jakościowe klientów
    • Obsługa posprzedażna
  • Elementy telefonicznej obsługi klienta
  • Negocjacje i obrona ceny. Manipulacja ze strony klientów
    • Sytuacje negocjacyjne
    • Obrona przed manipulacją ze strony klienta
  • Zamknięcie sprzedaży. Przyśpieszanie decyzji o zakupie
  • Radzenie sobie ze stresem

Zakres treści szkoleniowych dopasowany jest wyłącznie do specyfiki pracy kasjerów walutowych w kantorach i został opracowany na podstawie wieloletniej praktyki wykładowcy. Szczegółowy plan szkolenia przekazywany jest uczestnikom warsztatów i stanowi część materiałów szkoleniowych. Ze względu na różnorodność branży część zagadnień będzie dostosowana do Państwa potrzeb.

Czas trwania kursu

2 dzień ( 16 godzin dydaktycznych)

Miejsce szkolenia

Do ustalenia.

Cena

Do negocjacji. Uzależniona od ilości zgłoszonych uczestników.

Cena kursu obejmuje udział w zajęciach wykładowo-warsztatowych, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z zał. nr 1. do rozporządzenia MEN z 3.02.2006 r. (Dz. U. 2006 Nr 31 poz. 216)

Informacje o najbliższym szkoleniu na stronie głównej portalu. Szkolenie odbywa się w przypadku zgłoszenia co najmniej 3 uczestników.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia) oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia).

Kontakt

Magdalena Rojewska
tel: (+48) 606 641 664
tel/fax: (42) 659 52 00
e-mail: szkofalselenia@exg.pl

2013 Exchange Group. Wszystkie prawa zastrzeżone.