STRONA GŁÓWNA / USŁUGI / SZKOLENIA EXCHANGE GROUP /

Profesjonalna obsługa klienta w kantorze

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLEŃ
szkofalselenia@exg.pl

Profesjonalna obsługa klienta w kantorze

Szkolenie skierowane jest do pracowników i właścicieli kantorów wymiany walut. Celem jest zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych kasjerów walutowych. Warsztaty rozwijają umiejętność budowania wizerunku własnego oraz firmy poprzez określone postawy i zachowania, pomagają w wypracowaniu umiejętności identyfikacji potrzeb klienta i uświadamiania ich. Rozwijają umiejętności negocjacyjne oraz ćwiczą zachowania asertywne w sytuacjach trudnych.
  • Czas trwania kursu: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
  • Cena: Do negocjacji. Uzależniona od ilości zgłoszonych uczestników.
  • Cena kursu obejmuje udział w zajęciach wykładowo-warsztatowych, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z zał. nr 1. do rozporządzenia MEN z 3.02.2006 r. (Dz. U. 2006 Nr 31 poz. 216)
  • Informacje o najbliższym szkoleniu na stronie głównej portalu. Szkolenie odbywa się w przypadku zgłoszenia co najmniej 3 uczestników..
  • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia) oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia).

Zagadnienia kursu

Dzien I

  • Wizerunek firmy. Profesjonalny kasjer walutowy. Rola pierwszego wrażenia
    • Elementy wizerunku – tożsamość firmy
    • Pierwsze wrażenie i zakłócenia w komunikacji
    • Werbalne i niewerbalne elementy wspomagające przekaz
  • Trudny klient – typologia i postępowanie
  • Trudne sytuacje
    • Reklamacje i zastrzeżenia klientów
    • Sposoby postępowania w trudnych sytuacjach
  • Wizerunek firmy. Profesjonalny kasjer walutowy. Rola pierwszego wrażenia


  • Dzien II

  • Pozyskiwanie i utrzymanie klienta.
    • Preferencje cenowe i jakościowe klientów
    • Obsługa posprzedażna
  • Elementy telefonicznej obsługi klienta
  • Negocjacje i obrona ceny. Manipulacja ze strony klientów
    • Sytuacje negocjacyjne
    • Obrona przed manipulacją ze strony klienta
  • Zamknięcie sprzedaży. Przyśpieszanie decyzji o zakupie
  • Radzenie sobie ze stresem

  • Zakres treści szkoleniowych dopasowany jest wyłącznie do specyfiki pracy kasjerów walutowych w kantorach i został opracowany na podstawie wieloletniej praktyki wykładowcy. Szczegółowy plan szkolenia przekazywany jest uczestnikom warsztatów i stanowi część materiałów szkoleniowych. Ze względu na różnorodność branży część zagadnień będzie dostosowana do Państwa potrzeb.

    Kontakt w sprawie szkoleń
    Magdalena Rojewska
    tel: +48 606 641 664 tel/fax: 42 659 52 00
    e-mail: szkofalselenia@exg.pl

    Nasza strona używa plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. × Przeczytaj więcej o cookies

    Czym są pliki "cookies"?

    Pliki "cookies" to informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika (przeglądarka internetowa) w celu rozpoznania urządzenia tak, aby móc dostarczyć funkcjonalności takich jak np.: koszyk sklepowy, logowanie. Pliki cookies nie wyrządzają żadnych szkód urządzeniom na których są zapisywane.

    Pliki cookies są wykorzystywane na niniejszej stronie internetowej, do poniższych celów:

    Usuwanie plików cookies:

    Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych ma domyślnie ustawione akceptowanie przyjmowania plików cookies. Ustawienie to można zmienić samodzielnie w dowolnym czasie tak aby pliki cookies były blokowane. Zablokowanie plików cookies może jednak spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie mechanizmów na stronie internetowej co uniemożliwi w szczególności np.: korzystanie z koszyka zakupowego lub logowanie użytkownika.