Kantory

Największa sieć kantorów w Polsce

Już od 1999 roku główną domeną naszej działalności jest skup i sprzedaż walut. Od początku naszego istnienia na rynku staraliśmy się zapewnić najwyższą jakość usług - tak, by nasi Klienci mogli korzystać z nich z maksymalną wygodą. Dzięki temu, że zawsze dostosowujemy się do ich potrzeb i bierzemy pod uwagę warunki panujące na lokalnym rynku – dziś stanowimy jedną z najbardziej rozpoznawalnych, stabilnych marek w swojej branży.

Szkolenia

Szkolimy Specjalistów

Wszechstronna wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży daje nam gwarancję odpowiedniej analizy potrzeb uczestników szkoleń. Nasze kursy charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym opartym na wiedzy teoretycznej i na bogatym praktycznym doświadczeniu naszych wykładowców. Są jednocześnie bardzo skuteczne ze względu na bardzo wysokie umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne wykładowców oraz ich znajomość branży i wewnętrznych procedur obowiązująch w firmach i instytucjach, z którymi współpracujemy.

Programy

Wieloletnie doświadczenie w branży

Wdrażane przez nas oprogramowanie zostało stworzone na podstawie wieloletnich doświadczeń działalności związanej z obrotem walut i postępującą ogólną cyfryzacją. Nasze oprogramowanie jest ciągle rozwijane i dostosowywane do aktualnych trendów i wymogów jakie stawia dzisiejsza technologia, oraz na potrzeby związane z ciągłym rozwojem naszej firmy.

Obsługa klienta w kantorze w języku angielskim

Cel kursu

Szkolenie prowadzone jest w języku wykładowym polskim. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności komunikowania się w języku angielskim z klientem kantoru.

Zagadnienia

  • Zwroty grzecznościowe niezbędne w pracy z klientem. Przykłady i ćwiczenia
  • Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta zagranicznego i reagowania na nie
  • Prezentowanie oferty przy wykorzystaniu języka angielskiego
  • Językowe środki łagodzenia konfliktów z klientem
  • Negocjacje i obrona ceny
  • Słownictwo, zwroty i gotowe rozwiązania językowe niezbędne w pracy kasjera walutowego
  • Warsztaty fonetyczne – poprawna wymowa. Ćwiczenia praktyczne

Czas trwania kursu

Czas trwania szkolenia i jego tryb ustalane są indywidualnie w zależności od wstępnego poziomu uczestników szkolenia.
Kurs standardowy – 4 dni (24 godziny dydaktyczne)

Cena

Uzależniona od ilości zgłoszonych uczestników.

Cena obejmuje analizę kompetencji językowych uczestników, progress tests (ocena postępów), materiały szkoleniowe oraz certyfikaty wystawione zgodnie z zał. nr 1. do rozporządzenia MEN z 3.02.2006 r. (Dz. U. 2006 Nr 31 poz. 216).

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia)

Kontakt

Magdalena Rojewska
tel: (+48) 606 641 664
tel/fax: (42) 659 52 00
e-mail: szkolenia@exg.pl

2013 Exchange Group. Wszystkie prawa zastrzeżone.